Szkolenia BHP i p. poż.

Towarzystwo Wiedzy Powszechnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy przeprowadza szkolenia okresowe dla:

  1. pracodawców i osób kierujących pracownikami (kierowników, brygadzistów i mistrzów)
  2. pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych
  3. pracowników inżynieryjno-technicznych
  4. pracowników administracyjno-biurowych i innych (w tym nauczycieli)
  5. pracowników służby BHP i osób wykonujących zadania tej służby 

 

Szkolenia przeprowadzane są w formie instruktażu (pkt. 2) oraz w formie kursu, seminarium lub samokształcenia kierowanego zgodnie z ramowymi programami zawartymi w rozporządzeniu.

Szkolenia przeprowadzane są w salach TWP lub siedzibie zleceniodawcy. 
Po ukończeniu szkolenia każdy z uczestników dostaje stosowne zaświadczenie.

 

Pracodawco masz problem z ustaleniem charakteru szkolenia?

Skontaktuj się z nami. Ustalimy wszystkie szczegóły jego realizacji (terminy oraz cenę)

 

Pamiętaj!
Szkolenie okresowo dla pracowników powinno się odbyć w terminie do:
  • 6 miesięcy od dnia zatrudnienia (dotyczy pracodawców i osób kierujących pracownikami (kierowników, brygadzistów i mistrzów))
  • 12 miesięcy od dnia zatrudnienia (dla pozostałych pracowników)

Szkolenie należy przeprowadzać co:
  • 1 rok dla pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych, gdzie występują duże zagrożenia dla życia i zdrowia
  • 3 lata dla pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych
  • 5 lat dla pozostałych grup pracowniczych jak również pracodawców i służby BHP.

Ważne informacje

Dane teleadresowe

Sokołowska 37
08-110 Siedlce
czynne pn-nd 8:00 - 16:00 

w okresie wakacyjnym
sekretariat TWP (2 piętro)
czynne pn-pt 8.00-16.00


biuro@twp.siedlce.pl


tel.: 25 644 76 90, 25 640 70 29
fax: 25 644 04 94

Napisz do nas

Email:
Temat:
Wiadomość:
Ie to jest 2+2*2

reklama-da-alessandro

Partnerzy

swpw plock basic logoeseco-logo

 


Copyright © 2014. All Rights Reserved.